Šis kvėpavimo pratimas sulėtina ir pagilina kvėpavimą, padeda jį kontroliuoti ir suteikia meditacinę būseną.1 Patogiai atsisėsk, užsimerk, vieną delną uždėk ant pilvo ir kitą ant krūtinės. 2 Įkvėpk oro į pilvą skaičiuodamas iki trijų, po to tiek pat kartų įkvėpk į krūtinę ir gerklę. 3 Po to ta pačia seka tiek pat kartų iškvėpk. Stebėk rankų judesius, ar kvėpuoji teisingai. 4 Kartok pratimą 9 kartus.

Mes dažnai save teisiame žymiai labiau negu draugus. Tačiau kai mes mylime save, mes daromės labai atjaučiančios būtybės, tokios kokios mes iš tikrųjų esame.Užsimerk ir įsivaizduok, kad esi geriausias sau draugas – šiltas, besirūpinantis žmogus, kuris stebi ir galvoja apie tave su meile ir palaikymu. Pripažink savo gerąsias savybes ir pagirk už pasiekimus nesvarbu kokie jie bebūtų. Baigdamas apkabink save. Gėrėkis jausmu, kad esi mylimas už tai kad esi.

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account