Užuot įsivaizdavęs virimą kaip rutiną, bandyk įsivaizduoti kaip meditaciją arba šio momento suvokimą. Tu pajausi, kad virimas daug įdomesnis ir daugiau tau duodantis. Kai ruoši ir gamini maistą, sutelk savo jausmus į spalvas, formas, medžiagas ir kvapus ingridientų – pvz., baklažano bordo spalvos spindesį, meliono medaus kvapą.Atlik kiekvieną veiksmą neskubėdamas ir rūpestingai lyg atlikdamas ritualinį aktą.Prieš paduodamas maistą, padėkok už maistą ir svečiams už atvykimą, su kuriais dalinsies maistu.

Svarbūs augalų aliejai gali turėti galingą poveikį mūsų emocinei būsenai.Jie gali būti naudojami atskirai arba inhaliacijoms, masažui, kompresams, vonioms ir specialiuose degluose. Prieš pradedant naudoti aliejų, skirk šiek tiek laiko dėmesio sutelkimui į kvapą, kad išgautum visapusišką poveikį. Tam tikri aliejai yra labai naudingi atsipalaidavimui ruošiantis meditacijai: obuolių kvapo ramunėlių ramina nervus ir tinka jautriai odai; turintys medžio kvapą smilkalai veikia raminančiai ir padeda atsipalaidavimui; jazminas turi malonų kvapą ir veikia kaip antidepresantas; šviežiai kvepianti levanda yra analgetikas, ramina ir gydo nemigą, depresiją, skausmus ir žaizdas; malonaus kvapo nerolis veikia raminančiai ir gali būti gydomas nerimas ir nemiga; egzotiškasis ylang ylang  yra antidepresantas ir nuima nerimą.

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account