Prieš atsibundant medituok, kol tu dar guli lovoje. Užsimerkęs įsivaizduok, kad guli ant žemės, kur tavo butas ar namas buvo; pastatas išnyko naktyje. Įsivaizduok vaizdą, kuris supa tave: namai, kiemai, sodai, gatvės, laukai, bet kas. Įsivaizduok garsus ir kvapus, tu patirtum ir oro ypatumus. Užbaik meditaciją vaizduotėje atstatydamas savo namą.Tai, kas galėjo būti: dėkok už tai, ką turi.

Ši meditacija padės tau atsikratyti praeityje patirto skausmo, kad galėtum judėti į priekį. 1 Patogiai sėdėdamas užsimerk ir įsivaizduok, kad stovi prie ežero. 2 Nuo kranto paimk vieną akmenį, kuris primintų vieną įvykį iš praeities, kuris sukelia neigiamas emocijas. 3 Įsivaizduok, kad meti akmenį į ežerą ir stebi raibuliavimą iš kurio susidaro koncentriniai apskritimai  ežero paviršiuje. 4 Leisk išsilieti emocijoms, kurias iššaukė įvykiai iš praeities, kad dingtų nepalikdami pėdsakų. Tu dabar kaip ir ežero paviršius ramus.Leisdamas jausmams įsiveržti, tu gali jų atsikratyti ir judėti į priekį.

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account