Bandant shakti mudra (p.86) prieš miegą padės nurimti ir atsipalaiduoti. Atsisėsk patogiai, sukišk nykščius į delnus, apsuk apie juos smilius ir didžiuosius pirštus, suglausk rankas, kad mažųjų ir žiedų pirštų galiukai susiliestų. Užsimerk, sutelk dėmesį į vidų ir leisk, kad kvėpavimas ir mąstymas lėtėtų. Tęsk meditaciją nuo 5 iki 10 min.

Šis pratimas padės mokytis koncentruoti dėmesį. 1 Išsirink vieną daiktą
kiekvieną dieną matomą – stiklinę ar pieštuką dėmesio koncentracijai medituojant. 2 Atsisėsk
patogiai  ir kad aiškiai matytum meditacijai skirtą daiktą priešais save. 3 Užsimerk ir kelias minutes
sutelk dėmesį į kvėpavimą. 4 Dabar atsimerk ir lengvai sukoncentruok dėmesį į daiktą.Stebėk, kaip
protas bando atitraukti tavo dėmesį – galbūt prisiminimai, fantazijos ir nerimas dėl ateities. Kai
pastebėsi, kad užvaldė mintis, švelniai sukoncentruok dėmesį į daiktą. 5 Tęsk šį pratimą 2 ar 3
minutes. Pabandęs tu galėsi prailginti meditacijos trukmę, kadangi protas paklūsta tau.

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account